Турбота про суспільство Сингента

Однією з цілей «Сингента» - є популяризація аграрної сфери серед містян та підтримка громад на територіях присутності Syngenta.

В рамках цього направлення реалізовані наступні проєкти:

РЕАЛІЗОВАНІ СОЦІАЛЬНІ ПРОЄКТИ

Однією з цілей «Сингента» є популяризація аграрної сфери серед містян та підтримка громад на територіях присутності Syngenta.

В рамках цього направлення реалізовані наступні проєкти:

«ОгоРодина» — проєкт суспільно-освітнього значення, який надихає дітей і дорослих розкривати разом величезний потенціал рослин, пізнавати нерозривний взаємозв’язок екології, сільського господарства і аграрного бізнесу, а  також допомагає осягнути нові освітні й культурно-мистецькі обрії за допомогою творчих агрокласів, пізнавальних вікторин та цікавих лекцій.

Проєкт привернув увагу жителів міста до сутності сучасного сільського господарства, що покликане  у повній мірі забезпечити людство якісною та безпечною їжею і зменшити негативний вплив на природне середовище. Зрозуміти на власному практичному досвіді кропіткий труд фермера і відчути радість спілкування з рослинами — можливість, яку проєкт подарував кожному учаснику заходу.

Проєкт було реалізовано в Києві, у Сквері Небесної Сотні було висаджено Громадський город.

У Львові проєкт продовжився у форматі мистецького агропростору, а 2016-го ми розширили географію та завітали до Вінниці. У Вінниці за підтримки міської ради ми організували чудове свято з висадки овочевого городу просто на центральній площі.

Подальші крокі по реалізації соціальних громадських городів – у розробці.

«Сингента» як соціально-відповідальна компанія, завжди акцентує увагу на майбутньому добробуті наймолодшого покоління, а також прикладає чимало зусиль для розвитку їх потенціалу та рівня освіти. Так, нещодавно фахівці компанії разом з маленькими відвідувачами найстаршого в Україні дитячого садочку «Орлятко», що знаходиться у самому серці столиці,  висадили на їх території міні-городину.

Допомога дітям Сингента

Дітлахи мали змогу власноруч висадити декілька видів овочевих культур: картоплю (від нашого партнера компанії Агріко), кабачки, цукрову кукурудзу, томати, капусту та кавуни; послухати захопливі лекції від експертів компанії про сільське господарство та престижність професії агронома, а також отримати подальші рекомендації по їх догляду аж до збору врожаю.

І це для всіх груп, понад 75 дітей! Все як у полі! Практикуємося перед Овочевими та Картопляними майстернями на новій цільовій аудиторії – майбутніх агрономів!

«Лабораторію інноваційних рішень».  Яку відвідало більше ніж 500 тис. гостей, серед яких близько 12 тис. дітей та підлітків. Наука простою мовою, сучасне обладнання і творчий підхід — головні інгредієнти популярності Лабораторії.

У 2016 році було створено унікальний освітній простір «Природа і ми», в якому функціонує оновлена інноваційна Лабораторія компанії. Завданням освітнього простору було створення куточка живої природи в умовах урбанізованого міста, ознайомлення відвідувачів з цікавими фактами про рослинний та тваринний світ, привернення уваги до питань захисту природи, «здоров’я» рослин та їх важливої ролі у житті планети. Створений відкритий доступ до живого матеріалу дозволив отримати набагато більше знань та задоволення у порівнянні з  книжковим форматом викладання природничих наук у школах — саме такими були відгуки численних школярів та їхніх батьків.

«Кукулабія» — партнерський проєкт компанії «Сингента» та Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу»

Соціальний проект «Кукулабія» - популяризував сільське господарство і споживання фермерської продукції, сприяв вирощуванню та обігу сільськогосподарської продукції, провів низку пізнавальних заходів на сільськогосподарську тематику для сімей та молоді, пропагував здоровий спосіб життя і активного зеленого відпочинку.

Найпривабливішої цікавинкою  «Кукулабії» — був найбільший у Європі дизайнерський лабіринт, вирізаний у кукурудзяному полі площею 40 000 м2  та протяжністю 6 км 217 м. Усі відвідувачі парку могли взяти участь у захопливому квесті, в ході якого потрібно було знайти відповіді на запитання, розміщені у різних куточках лабіринту, для того, щоб відгадати кодове слово.