Україна

You are here

Share page with AddThis

Співпраця між компанією «Сингента», виробниками та ритейлорами в Україні

Новини компанії
02.12.2020

ОЛЬГА ВЕРБИЦЬКА,
менеджер з маркетингу, напрям «ЗЗР для овочевих культур та картоплі»,
компанія «Сингента»


2020 рік приніс нам багато несподіванок та змін… змін, після яких вже ніколи не буде так, як раніше. Ми вчимося жити по-новому…

Безпека стала основою нашого життя, а відповідальність — невід’ємною частиною нашого способу мислення, відповідальність перед собою, своєю родиною, оточуючими.

Безпека у споживанні плодоовочевої продукції також є вагомою складовою сьогодення. Згадайте, як ви робили свої покупки під час активної фази карантину, якій продукції ви віддавали перевагу? Фасованій чи тій, що реалізується у роздріб? Якщо останній, то вам доводилося одягати рукавички. З огляду на це, за даними опитування споживачів одного з ритейлерів в Україні, з початком пандемії попит на фасовану продукцію збільшився.

Якщо ж говорити про безпечність в іншому її прояві, то чи впевнені ви у безпеці овочів та фруктів, які споживаєте? Чи знає наш споживач, що таке МДР* – максимально допустимий рівень пестицидних залишків у готовій продукції? Хто і як його встановлює, а найголовніше, навіщо?*

Вже багато років у Європі виробники конкурують між собою за тим, у кого в продукції найменше залишків або й зовсім їх немає. Це є найголовнішою конкурентною перевагою та особливостями їхнього бренда.

Європейські торговельні мережі конкурують між собою за споживача й одним з основних критеріїв є жорсткість вимог щодо пестицидних залишків у плодоовочевій продукції, а також те, в кого найвідповідальніші виробники. Мережі сфокусовані на Sustainable products — сталих продуктах, що є останнім світовим трендом.

https://www.metro-cc.com/responsibility/supply-chain-products

Яскравий приклад відповідального виробника — це лідер у світовому виробництві бананів компанія Chiquita banana та її щорічний звіт про Стале виробництво власної продукції.

https://chiquitabrands.com/sustainability/

Що ж таке Sustainable production (Стале виробництво) та які його основні характеристики?

Стале виробництво — це виробництво товарів та послуг, які відповідають базовим потребам і покращують якість життя за мінімального використання природних ресурсів та токсичних матеріалів, а також за мінімального об’єму відходів і забруднюючих речовин, що утворюються протягом усього життєвого циклу продукції чи послуги, щоб не ставити під загрозу потреби майбутніх поколінь.

1. Збереження ґрунтових вод

2. Регламентоване використання пестицидів та безпечність овочів і фруктів

3. Робоче місце

4. Безпека робочого місця та працівників

5. Employee representation

Все це світові тренди, що набирають обертів.

Що ж стосовно України, то тренд на безпечні овочі та фрукти тільки зароджується, і ми, як світова компанія, маємо відповідний досвід, щоб допомогти нашим виробникам, а також представникам торговельних мереж адаптувати цей досвід — досвід сталого виробництва в Україні у рамках Клубу стратегічних партнерів пло- доовочевого бізнесу.

Для досягнення мети — забезпечення українського споживача якісним і безпечним продуктом, — а також, щоб допомогти в експорті продукції, ми вийшли на нові етапи розвитку Клубу.

Клуб стає гарантом якості плодоовочевої продукції та пропонує:

  • Протокол вирощування і захисту картоплі / овочів
  • Технічні сервіси «АгроГід» для отримання картоплі / овочів відповідної якості
  • Технічні консультації протягом сезону вирощування
  • Гібриди овочів і сорти картоплі
  • Перевірку на пестицидні залишки
  • Лого Клубу на упаковці, що гарантує безпеку продукції

Клуб стратегічних партнерів — гарант якості та безпеки плодоовочевої продукції для торговельних мереж, переробників, ресторанного бізнесу, завдяки наполегливій праці кращих спеціалістів компанії «Сингента» і виробників плодоовочевої продукції, а також науці й сучасним технологіям.

Як я вже повідомляла у попередніх випусках нашого журналу (листопад, 2019 р.), у 2019 році «Сингента» спільно з компанією «Агріко Україна» започаткувала пілотний проєкт, у ході якого застосовувався Протокол вирощування. Окрім того, в торговельних мережах уже реалізується продукція з лого Клубу. Оскільки старт був успішний, ми вирішили продовжити втілення проєкту.

У 2020-му нам вдалося суттєво розширити проєкт «Гарант якості плодоовочевої продукції»:

1. Нові виробники, які беруть участь у реалізації проєкту:

2. Нові культури: овочі (морква, капуста, томат, цибуля) і фрукти

3. Нові торговельні мережі, які реалізують продукцію:

У цьому році ми були раді тому, що в такому важливому проєкті для України й наших кінцевих споживачів була зацікавленість як з боку виробників, так і з боку ритейлу. Завдяки цьому колеги побачили ту цінність проєкту, ту додану вартість продукції й те, що вирізнятиме їх на фоні конкурентів — і виробника, і ритейлера.

Як розвивається проєкт у 2020 році?

Компанія «Сингента» в рамках Клубу стратегічних партнерів започаткувала успішну співпрацю з французьким ритейлером «Ашан» у напрямі картоплі спільно з компанією «Біотех ЛТД».

Ми з ТОВ «Біотех ЛТД» вдало запровадили Протокол вирощування, провели аналіз вирощеної продукції на пестицидні залишки й отримали результати, що підтверджують їх відсутність у картоплі. З огляду на це ми змогли поставити лого Клубу на упаковку, що підтверджує якість і безпечність даної продукції.

Другий наш партнер — компанія «Ашан» повністю розділяє політику і підходи «Сингента» щодо розвитку глобальних трендів безпечної продукції для кінцевого споживача й з радістю взялася за реалізацію такого товару на полицях своїх магазинів зі здійсненням відповідної комунікації. Протягом усього сезону вирощування представники «Ашан» активно долучалися до проєкту, відвідували поля, на яких вирощувалася картопля для них, брали участь у робочих зустрічах, присвячених рекламній кампанії тощо.

Завдяки такій плідній тристоронній співпраці нам вдалося досягти успіху у створенні нового бренда на ринку картоплі й підвищенні рівня обізнаності кінцевого споживача про безпечність плодоовочевої продукції, а також про новий знак якості Клубу стратегічних партнерів.

Також значним досягненням у цьому році є запровадження Протоколу вирощування на овочах у партнерстві з фермерським господарством «Зоря Каховщини» і Metro Cash and Carrу. У ФГ «Зоря Каховщини» це вдало застосували на таких культурах, як морква, цибуля й капуста. Результати досліджень на пестицидні залишки показали, що продукт безпечний для кінцевого споживача. Після отримання результатів на новій упаковці продукції «Зоря Каховщини» поставили лого Клубу як знак якості й безпечності своїх овочів. З огляду на те, що компанія Metro Cash and Carry зобов’язалася реалізувати таку продукцію на полицях своїх магазинів, було здійснено низку маркетингових комунікацій, пов’язаних з просуванням якісної та безпечної продукції від сучасних і відповідальних українських фермерів, які у вирощуванні овочів і картоплі використовують науковий підхід.

  

А ще на полицях Metro Cash and Carry в 2020 році буде і безпечна картопля від компанії «Агріко Україна» під ТМ Papas, яка була першою у застосуванні нашого Протоколу вирощування і першою, хто розмістив лого Клубу стратегічних партнерів у себе на упаковці. 2020-й — другий рік нашої співпраці у цьому проєкті й другий рік, коли було отримано хороші результати впровадження Протоколу вирощування, а саме відсутність пестицидних залишків.

   

Ми віримо в успіх реалізації такого типу плодоовочевої продукції у супермаркетах, які також беруть активну участь у формуванні нового споживчого тренду в Україні.

Ми обов’язково поділимося результатами спільних з ритейлерами рекламних кампаній і відгуками кінцевих споживачів у наших наступних статтях.

* Максимально допустимий рівень (МДР) — це максимальна концентрація залишків пестициду в харчовому продукті або на його поверхні, визнана законом у якості прийнятної за умови правильного застосування пестицидів відповідно до принципів передової сільськогосподарської практики.

** https://ksp.syngenta.in.ua/index.php/znak-kachestva-tm