Україна

You are here

Share page with AddThis

Generation A: про початок нового освітнього сезону

Новини компанії
06.10.2020

Ми дуже чекали на продовження освітнього проєкту Generation A, а наша проєктна команда відповідально протягом літа готувалася до формування програми та зустрічі зі студентами вузів.

Насичені плани та щільні графіки, сезонні особливості не вплинули на бажання фахівців «Сингента» ділитися своїми знаннями та безцінним практичним досвідом. Отже, ми вітаємо Харківський національний аграрний університет ім. В. В. Докучаєва, Агрономічний факультет та Білоцерківський національний аграрний університет з початком вступу на потужну освітню платформу Generation A, яка стане мотивацією та підґрунтям для становлення нового покоління агрофахівців, отримання ними необхідних і важливих практичних навичок та ведення цікавих дискусій із менторами й лекторами нашого курсу.

«Вважаю цінним, як для ВУЗів, так і для студентів, іх участь у проєкті Generation A. Якби в мої студентські роки були такі програми навчання від провідної агрокомпанії, з фахівцями якої ти маєш змогу спілкуватися, отримувати актуальні знання, навички й інформацію з перших вуст щодо того, що відбувається на ринку, які використовуються методики, як виглядає галузь із середини, я б не зволікав і доклав максимум зусиль, щоб потрапити до числа студентів цієї програми. Це надзвичайна можливість одержання знань та спілкування з потенційним роботодавцем», — зазначає Сергій Клішин, директор підрозділу Насіння компанії «Сингента» Україна.

Перша зустріч зі студентами була присвячена безпеці життєдіяльності як на виробництві, так і в повсякденному житті, що є базовим принципом для компанії, яким важливо ділитися, особливо в умовах сьогодення. Також куратори нашого проєкту познайомили всіх студентів із «Сингента» — з її історією, провідними напрямами роботи та продуктами.

Студентам із Харкова, які вже пройшли відбір та з яких уже сформовано групу, куратори представили загальний план їхніх теоретичного та практичного курсів. А від студентів з Білої Церкви ми ще чекаємо на заявки, успішно пройдені тестові завдання та мотиваційне есе. Наймотивованіші студенти потраплять на наш курс і вже з кінця жовтня почнуть навчатися за унікальною програмою  Generation A, яка складається із блоків з маркетингу, продажів, включає знайомство з методиками вирощування та захисту рослин, а також лабораторні дослідження.

Нещодавно ми також спілкувалися з генеральним директором компанії «Сингента» в Україні П’єром Кохадоном, який поділився своєю думкою з приводу цього: «Я вважаю, що найважливішим у партнерстві бізнесу й освітніх установ щодо реалізації навчальних проєктів і програм є саме забезпечення бізнесом можливості здобути практичні навички та спробувати студентам щось власноруч.  Без практики теорія буде неповною, і це не дозволить опанувати будь-яку сферу діяльності. Приміром, коли ти дивишся якийсь майстер-клас із приготування їжі, допоки ти сам не спробуєш комбінувати інгредієнти, не визначиш структуру страви та необхідне поєднання продуктів, ти не зрозумієш етапи її приготування і не отримаєш бажаний результат. Мій найяскравіший спогад зі студентських років — це саме практика на господарстві, під час якої 2 місяці влітку та місяць восени ми працювали в  полі. Після цього я зрозумів, що все моє життя буде присвячено саме цій роботі».