Україна

You are here

Share page with AddThis

Ми за безпеку

Картопля
27.01.2020

ОЛЬГА ВЕРБИЦЬКА,
менеджер з маркетингу, напрям «ЗЗР для овочевих культур та картоплі», компанія «Сингента»

У 2018 році ми заснували Клуб стратегічних партнерів плодоовочевого бізнесу.

Клуб — це об’єднання виробників, переробників, представників торговельних мереж, HoReCa, експортерів, інвесторів та інших зацікавлених організацій, спрямоване на налагодження комунікацій і взаємодію між гравцями галузі, навчання в різних сферах бізнесу й виробництва, підвищення якості продукції для стабілізації та удосконалення ринку.

ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ

  1. Стандартизація плодоовочевої продукції.
  2. Інформаційний портал для комунікацій як виробників, так і кінцевих споживачів овочів і фруктів.
  3. Створення нового клубного бренда для овочів та фруктів як знака якості плодоовочевої продукції.
  4. Просування нових трендів бізнесу (створення доданої вартості продукції, маркетинг, стратегії тощо).
  5. Навчання виробників та представників торговельних мереж, навчальні поїздки.
  6. Пропагування споживання безпечних овочів і фруктів.
  7. Залучення інвестицій до українського плодоовочівництва.

НОВІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ ПРОЕКТУ

Для досягнення однієї з цілей Клубу щодо забезпечення українського споживача якісним і безпечним продуктом, а також щоб допомогти в експорті продукції, яка відповідає міжнародним стандартам, ми вийшли на нові етапи розвитку Клубу.

КЛУБ СТАЄ ГАРАНТОМ ЯКОСТІ ПЛОДООВОЧЕВОЇ ПРОДУКЦІЇ, ПРОПОНУЮЧИ:

  • Протокол вирощування і захисту картоплі/овочів.
  • Технічні сервіси «АгроГід» для отримання картоплі/овочів відповідної якості.
  • Технічні консультації протягом сезону вирощування.
  • Гібриди овочів і сорти картоплі.
  • Перевірку на пестицидні залишки компанією PLT.

Клуб стратегічних партнерів — підтвердження якості та безпеки плодоовочевої продукції для торговельних мереж, переробників, ресторанного бізнесу, завдяки наполегливій праці кращих спеціалістів компанії «Сингента» і виробників плодоовочевої продукції, науці й сучасним технологіям.

Компанія «Сингента» розробила протокол вирощування картоплі/овочів індивідуально для кожного конкретного господарства — члена Клубу, що гарантує отримання безпечної продукції.

ПІЛОТНИЙ ПРОЕКТ

У 2019 році ми розпочали пілотний проект у рамках Клубу стратегічних партнерів плодоовочевої продукції.

Завдяки Клубу й нашому партнерові ТОВ «Агріко Україна» нам вдалося втілити в життя одну з цілей нашого Клубу.

  • Лого Клубу стає знаком якості для продукції.
  • Лого на упаковці гарантує безпеку продукції для кінцевого споживача.
  • Співпраця з виробниками, які є членами Клубу, — це додана вартість для торговельної мережі та її покупців.

З жовтня 2019 року на полицях супермаркетів «Сільпо» з’явилася упакована картопля бренда Рараs із лого Клубу й посиланням на його сайт: https://ksp.syngenta.in.ua/