Ми за безпеку
ОЛЬГА ВЕРБИЦЬКА,
менеджер з маркетингу, напрям «ЗЗР для овочевих культур та картоплі», компанія «Сингента»
У 2018 році ми заснували Клуб стратегічних партнерів плодоовочевого бізнесу.
Клуб — це об’єднання виробників, переробників, представників торговельних мереж, HoReCa, експортерів, інвесторів та інших зацікавлених організацій, спрямоване на налагодження комунікацій і взаємодію між гравцями галузі, навчання в різних сферах бізнесу й виробництва, підвищення якості продукції для стабілізації та удосконалення ринку.
ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ
- Стандартизація плодоовочевої продукції.
- Інформаційний портал для комунікацій як виробників, так і кінцевих споживачів овочів і фруктів.
- Створення нового клубного бренда для овочів та фруктів як знака якості плодоовочевої продукції.
- Просування нових трендів бізнесу (створення доданої вартості продукції, маркетинг, стратегії тощо).
- Навчання виробників та представників торговельних мереж, навчальні поїздки.
- Пропагування споживання безпечних овочів і фруктів.
- Залучення інвестицій до українського плодоовочівництва.
НОВІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ ПРОЕКТУ
Для досягнення однієї з цілей Клубу щодо забезпечення українського споживача якісним і безпечним продуктом, а також щоб допомогти в експорті продукції, яка відповідає міжнародним стандартам, ми вийшли на нові етапи розвитку Клубу.
КЛУБ СТАЄ ГАРАНТОМ ЯКОСТІ ПЛОДООВОЧЕВОЇ ПРОДУКЦІЇ, ПРОПОНУЮЧИ:
- Протокол вирощування і захисту картоплі/овочів.
- Технічні сервіси «АгроГід» для отримання картоплі/овочів відповідної якості.
- Технічні консультації протягом сезону вирощування.
- Гібриди овочів і сорти картоплі.
- Перевірку на пестицидні залишки компанією PLT.
Клуб стратегічних партнерів — підтвердження якості та безпеки плодоовочевої продукції для торговельних мереж, переробників, ресторанного бізнесу, завдяки наполегливій праці кращих спеціалістів компанії «Сингента» і виробників плодоовочевої продукції, науці й сучасним технологіям.
Компанія «Сингента» розробила протокол вирощування картоплі/овочів індивідуально для кожного конкретного господарства — члена Клубу, що гарантує отримання безпечної продукції.
ПІЛОТНИЙ ПРОЕКТ
У 2019 році ми розпочали пілотний проект у рамках Клубу стратегічних партнерів плодоовочевої продукції.
Завдяки Клубу й нашому партнерові ТОВ «Агріко Україна» нам вдалося втілити в життя одну з цілей нашого Клубу.
- Лого Клубу стає знаком якості для продукції.
- Лого на упаковці гарантує безпеку продукції для кінцевого споживача.
- Співпраця з виробниками, які є членами Клубу, — це додана вартість для торговельної мережі та її покупців.
З жовтня 2019 року на полицях супермаркетів «Сільпо» з’явилася упакована картопля бренда Рараs із лого Клубу й посиланням на його сайт: https://ksp.syngenta.in.ua/