Україна

You are here

Share page with AddThis

Компанія "Сингента" вітає вас у Програмі Лояльності "АгроЛіга"!

Ми щиро вдячні тим, хто працює з нами, і даруємо додаткові бали за тривалі відносини та зростання. Що довше і плідніше ви співпрацюєте з компанією "Сингента", то більше балів і додаткових переваг ви отримуєте. Програма Лояльності "АгроЛіга" довготермінова і відкрита для всіх наших клієнтів - юридичних осіб. 

Ми оновили Програму Лояльності «АгроЛіга» і тепер Ви можете скористатися ще більш зручним інтерфейсом.

 

Якщо ви раніше були зареєстровані та отримали лист з інформацією про ваш логін і пароль від системи:

- Увійдіть в особистий кабінет Syngenta.ua за посиланням з листа або https://www.syngenta.ua/user/login
- Введіть логін і пароль з листа у відповідні поля. До речі, пароль можна завжди змінити на зручний для вас в особистому кабінеті на вкладинці "Мій профіль" -> "Налаштування профілю".
- Під час першого входу система попросить вас перевірити вказані дані, переглянути та прийняти Правила користування та Політику конфіценційності.
- Після цього на приладній дошці натисніть "Увійти", прочитайте та прийміть Правила Програми Лояльності "АгроЛіга". Ось ви і в особистому кабінеті "АгроЛіга". Приємного користування сайтом!

 

Якщо ви новий користувач Програми Лояльності "АгроЛіга" і бажаєте зареєструватись:

Для участі в Програмі вам потрібно зареєструватись на сайті SYNGENTA.UA https://www.syngenta.ua/user/register та відправити заявку на участь в "АгроЛіга". Після цього ви отримаєте доступ до свого персонального кабінету.

1. Заповніть форму реєстрації на сайті SYNGENTA.UA за посиланням https://www.syngenta.ua/user/register
2. На вказану адресу електронної пошти надійде повідомлення, у якому потрібно буде натиснути на посилання та підтвердити вказані дані.
3. Натисніть "Зберегти" або одразу перейдіть на вкладинку "Приладні дошки".
4. Натисніть на кнопку "Зареєструватися", щоб заповнити докладну інформацію про компанію, від імені якої ви реєструєтесь.
5. Завантажте шаблон Форми звернення з бокової панелі сайту та завантажте підписану скан-копію внизу форми реєстрації.
При необхідності також завантажте Спільний лист.
6. Натисніть на кнопку "Відправити", щоб надіслати заявку на участь в Програмі Лояльності "АгроЛіга".
Натисніть на кнопку "Зберегти", щоб зберегти внесені дані в формі та повернутися пізніше до її відправлення.
7. Після затвердження вашої заявки на участь ви отримаєте відповідний лист на електронну пошту.
(Перевірте папку СПАМ, якщо не отримали листа.)

Звертаємо вашу увагу на те, що для участі у Програмі лояльності «АгроЛіга» вам необхідно надати письмове підтвердження від директора / власника господарства, що ваше підприємство зареєструвалося і є її учасником. Даний документ є обов’язковою умовою для отримання винагород в обмін на зароблені бали.

Для одержання винагород завантажте скан-копію підписаної Форми звернення з печаткою підприємства у формі реєстрації та надійшліть оригінал цього документа на адресу:

ТОВ «Сингента», для Медвідчук Людмили
Україна, 03022, м. Київ
вул. Козацька, 120/4

Завантажити шаблон Форми звернення
(файл *.pdf)

Якщо ваша компанія об’єднує декілька афілійованих компаній — вам необхідно заповнити Спільний лист. Наявність даного документа є обов’язковою умовою для отримання винагород в обмін на зароблені бали. Звертаємо вашу увагу, що накладні, в яких назва і код ЄДРПОУ покупця не збігаються з назвою та кодом ЄДРПОУ компанії, яка зареєстрована в системі «АгроЛіга», будуть відхилені за відсутності Спільного листа.

Завантажте скан-копію підписаного Спільного листа з печаткою підприємства у формі реєстрації.

Завантажити шаблон Спільного листа
(файл *.docx)

Необхідно:
- Заповнити форму Спільного листа у полях, які відмічено жовтим.
- Роздрукувати Спільний лист на офіційному бланку Головної компанії.
- Зареєструвати Спільний лист як вихідний.
- Поставити підпис керівника і печатку Головної компанії.
- Завантажити скан-копію у цій формі та відправити форму за адресою:

ТОВ «Сингента», для Медвідчук Людмили
Україна, 03022, м. Київ
вул. Козацька, 120/4

Якщо у вас виникнуть додаткові питання з приводу цих документів, — будь ласка, пишіть на електронну пошту: [email protected]

Як користуватися особистим кабінетом Програми Лояльності "АгроЛіга".
 

  • На головній сторінці ви можете переглянути основну інформацію про вашого користувача, останні завантажені видаткові накладні, останні замовлення винагород.
     

 

  • На вкладинці "Мої накладні" відображено історію ваших завантажених видаткових накладних у поточному сезоні Програми Лояльності "АгроЛіга" з датами придбання продукції "Сингента" з 01.10.2019 року.
  • Щоб додати нову, натисніть на кнопку "Завантажити видаткову накладну" з самого верху сторінки, або над переліком історії завантажених накладних.
     

 

  • Оберіть господарство (може бути декілька у списку, якщо до вашої реєстрації було додано "Спільний лист" про об'єднання господарств у структурі).
  • Вкажіть номер накладної, дату, загальну суму.
  • Оберіть дистрибютора зі списку доступних, або впишіть іншу назву, якщо не знайшли потрібного. При введенні частини назви постачальника, система буде пропонувати знайдені компанії у випадаючому списку.
     

 

  • Завантажте скан-копію видаткової накладної із печатками дистрибютора та господарства-покупця.
  • Вкажіть продукти "Сингента" із видаткової накладної за допомогою пошуку по назві, кількість (обов'язково), та суму без ПДВ (грн, не обов'язкове поле).
  • В правій частині сторінки ви побачите список інформації, яку потрібно відправити в систему. Після того, як вся необхідна інформація введена - натисніть на кнопку "Відправити накладну на перевірку" синього кольору (активну) та її буде прийнято в роботу.

 


 

  • До того моменту, поки видаткову накладну не затверджено - ви маєте можливість відкоригувати її, натиснувши на відповідну кнопку та знову відправити на перевірку.
     

 

  • Після того, як вам буде нараховано бали - ви зможете обміняти їх на винагороди. Перейдіть на вкладинку "Каталог винагород" та оберіть необхідний тип винагороди, номінал та кількість.
     

 

  • Перейдіть у кошик винагород зверху сторінки. Натисніть "Замовити", попередньо переглянувши список замовлення та відредагувавши його при необхідності.
     

 

  • На вкладинці "Замовлення" ви можете переглянути історію замовлень у поточному сезоні, а також статуси по ним.